שונאים סידורים? חברות חכמות מבינות זאת ומתאימות את עצמן אלינו

לצאת במיוחד בשביל סידורים, זה אחד הדברים שאנחנו הכי פחות אוהבים ובצדק.

לצאת במיוחד מהבית או מהעבודה, להיתקע בפקקים הבלתי נגמרים, לחפש חניה, להגיע למקום הרצוי ואז לבזבז את הזמן בחיפושים, המתנה ועמידה בתור. פחות מתאים לקצב החיים שלנו היום לא?

החיים שלנו עמוסים. אפילו עמוסים מאוד. עם שעות העבודה הארוכות שלנו, כמות המשימות שהולכת וגדלה אנחנו עסוקים בלהכניס כמה שיותר דברים בשעות המוגבלות ביממה ולצערנו, לא תמיד מצליחים.

חברות חדשניות וחכמות, מבינות את ההזדמנות בסיטואציה הזו ומספקות לנו מוצרים שירותים, שמגיעים עד אלינו. מביאים את הצורך שלנו, את הרצונות שלנו, את הרכישות שלנו – לאן שנוח לנו.

שירותי המשלוחים הולכים ומתפתחים, מגוון השירותים שמגיע עד אלינו הביתה, הולך וגדל וכולם, בשאיפה ובמטרה, לאפשר לנו להמשיך את סדר היום שלנו והחיים שלנו, כשהשירותים והמוצרים, עוקבים אחרינו ולא אנחנו אחריהם.

חברות שמתאימות את עצמן ללקוח

אלה הן רק כמה דוגמאות של שירותים שמגיעים עד אלינו ובעבר, הצריכו יציאה מהבית ומאמץ מיוחד.

  1. משלוחי אוכל – הדוגמה הקלאסית שקיימת כבר לא מעט שנים, אך משתכללת כל הזמן, היא עולם משלוחי האוכל. אם בעבר, היינו צריכים למצוא את המספר של המסעדה, להתקשר לבדוק אם הם עושים משלוחים ולהקריא בטלפון את רשימת ההזמנות שלנו, היום קיימות אפליקציות רבות ומגוונות, שרק נלחמות על התפריט הרצוי שלנו.

גם מסעדות שעד היום לא עשו משלוחים והחליטו שהשקעה במערך שליחים, אינה משלמת להם (או שפשוט לא מתאימה להם בניהול העסק), יכולות היום למצוא מענה באפליקציית WOLT שמספקת שירותי איסוף משלוחים ומסירתם ללקוח עד הבית (קיים בתל אביב והרצליה וצפוי להתפרס לאזורים נוספים בהמשך).

  1. שירות תיקונים לסמארטפון – אם בעבר, כשנשבר לנו המסך, או המצלמה הפסיקה לעבוד (חס וחלילה), כדי לתקן את הטלפון החכם שלנו, היינו צריכים לצאת מהבית, לחפש מעבדה (לרוב, עשינו זאת לאחר קבלת המלצות מחברים או קריאת ביקורות באינטרנט), להגיע, לחכות עד שהמכשיר יהיה תקין, לקבל בינתיים מכשיר חלופי שאנחנו לא רגילים אליו ובלי כל האפליקציות וההרגלים שלנו, לחזור לקחת את המכשיר התקין, כיום – יש שירות תיקונים לסלולארי, שמגיע עד אלינו.

חברת MobiLab מציעה שירות של טכנאי מקצועי לטלפונים סלולאריים שמגיע עד אלינו הביתה, למשרד, למפעל ואפילו לחופשה ומתקן את הטלפון שלנו במקום.

הזמנת הטכנאי מתבצעת באתר בתהליך פשוט וקצר:

– בחירת דגם מכשיר וסוג תקלה

– קבלת הצעת מחיר מידית לסוג התקלה ולדגם שבחרנו

– בחירת כתובת ושעה שמתאימה לנו

ומתי הטכנאי יגיע אלינו? מתי שנבחר במסגרת שעות הפעילות הארוכות של טכנאי מובילאב. החל משעתיים מרגע ההזמנה, נוכל כבר לקבל טכנאי לאן שנרצה ומתי שנוח לנו.

עם הגעת הטכנאי, הוא יבדוק את המכשיר שלנו, יתקן אותו במקום בתוך כ 30 דקות בלבד וזהו, סיימנו.

ומה אנחנו נעשה בינתיים? נמשיך לעבוד, לראות טלוויזיה, לבלות עם הילדים או אפילו, נמשיך להנות מחופשה במלון.

כל הרעיון בשירות הזה, בדיוק כמו יתר השירותים שאנו מדברים עליהם, הוא ההתאמה המקסימלית לסדר היום ולעומס שיש עלינו, הלקוחות. מובילאב היא דוגמה מצוינת לשירות חדשני, כזה שמבין את הדור שלנו, יודע כמה אנחנו מעריכים גמישות ונוחות ומתאים את עצמו להרגלים ולנוחות שלנו ולא אנחנו אליו.

  1. משלוחי מוצרים – אמזון אמנם פרצה את הדרך והציבה את רף הציפיות של הלקוח, אך כיום כל חברה קמעונאית מציעה שירותי משלוחים של מוצרים שמגיעים אלינו הביתה. משירותי פארמה, סופרמרקטים ובגדים דרך ויטמינים, מתנות וכל דבר שתוכלו להעלות על הדעת. החברות מקדמות את שירותי המשלוחים שלהן, מציעות משלוחים חינם וממש נלחמות, על זה שהחבילה שלהן, היא זאת שתדפוק לך בדלת

 

בשורה התחתונה, יש כאן מגמה מעולה של התאמה של חברות לצרכים של הלקוח. הבנה שבתרבות השפע של היום, ללקוחות יש את אפשרות הבחירה והם כנראה יבחרו באפשרות הנוחה ביותר. כזאת שמתאימה להם.

תפריט